Schade melden

Schade melden

Heeft u schade? Wij helpen u graag!

U heeft schade. Wat nu?

Wanneer u schade heeft of heeft veroorzaakt, dan is dat altijd vervelend. Schade kan een grote impact op u hebben. 
Daarom helpen wij u hier graag mee.
Van het invullen van het schadeformulier tot het onderhouden van de contacten met alle partijen die bij de schade betrokken zijn. Wij zullen er alles aan doen om tot een goede afwikkeling te komen.

Om dit mogelijk te maken, is het belangrijk om te weten wat wij van u verwachten.

Om de schade goed en snel af te handelen, is het belangrijk dat wij over alle benodigde informatie beschikken. Hoe sneller wij alles compleet hebben, hoe sneller wij de schade kunnen afhandelen.

1. Meld de schade zo volledig en snel mogelijk bij ons.
2. Voorkom dat er meer schade ontstaat.
3. Is er sprake van een strafbaar feit? Doe dan direct aangifte bij de politie.
4. Verzamel zoveel mogelijk nota’s van de gestolen of beschadigde spullen.
5. Vraag offertes aan voor het herstel van de schade zodat u weet wat repareren ongeveer kost.

De schade- behandelaars van Bolk Assurantiën

U kunt uw schade rechtstreeks melden bij onze schadebehandelaar, via telefoon, WhatsApp, email of via ons schade invulformulier.


Ingrid Meekenkamp

Marilious Ortelee
Telefoon: 0541 – 66 25 65 (tijdens kantooruren)
WhatsApp:
06 – 57 95 46 05
Mobiel Renzo: 06 – 20 30 18 36 (buiten kantooruren)
Email:schade@bolkassurantien.nl
Internet:www.bolkassurantien.nl/schademelden

Schade invulformulier

Vul hier uw schadeformulier in en klik op versturen. Wij zullen dan spoedig contact met u opnemen.
(Graag alle velden invullen)

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Schade tijdens uw vakantie?

Heeft u schade, pech onderweg of een ziekenhuisopname? 
Bel altijd de alarmcentrale van uw reisverzekering. Zij zijn 24/7 bereikbaar.

Diefstal of vermissing
Doe altijd aangifte bij de plaatselijke politie. Dus ook in het buitenland. Als dat niet kan, meldt u dan de schade bij de reisleiding of bij de beheerder van uw tijdelijke verblijf. Bewaar het bewijs van aangifte goed. Deze heeft u nodig bij het melden van uw schade. Bel ons voor verdere afhandeling en tips. Buiten kantooruren belt u met de alarmcentrale van uw reisverzekering. Zij zijn 24/7 bereikbaar.

Annulering van de reis
Voortijdig? Bel of app ons. Tijdens de vakantie? Bel de alarmcentrale van uw reisverzekering. Zij zijn 24/7 bereikbaar.

Bij verlies of diefstal van uw bankpas

Neemt u dan zo snel mogelijk contact op met de bankpassenmeldcentrale om misbruik te voorkomen. Uw pas wordt dan onmiddellijk geblokkeerd.
De centrale is 24/7 bereikbaar.

U belt hiervoor naar 0800-0313.
Vanuit het buitenland belt u naar +31 30 – 283 53 72.
Mastercard: +31 30 – 283 55 55

U kunt uw RegioBank betaalpas ook via Internet Bankieren en Mobiel Bankieren blokkeren.

Problemen met de RegioBank wereldpas in het buitenland

Als u door problemen met uw RegioBank wereldpas in het buitenland contant geld nodig heeft, dan kunt u telefonisch contact opnemen met RegioBank op telefoonnummer: +31 30 219 6870 (24 uur bereikbaar)

Noodnummers maatschappijen

Aegon Schade service

Nederland 088-344 00 00
Buitenland +31 88 344 00 00

Nationale Nederlanden Travel care alarmcentrale 

Nederland 070–314 75 75 
Buitenland +31 70 314 75 75

Unigarant

Nederland 088-299 38 82
Buitenland +31 88 299 38 82