Schade melden
Heeft u schade? Wij helpen u graag!
Noodnummers maatschappijen en RegioBank
Aegon Schade service
Nederland 088 – 344 00 00
Buitenland +31 88 – 344 00 00
Nationale Nederlanden Travel care alarmcentrale
Nederland 070 – 314 75 75
Buitenland +31 70 – 314 75 75
Unigarant
Nederland 088 – 299 38 82
Buitenland +31 88 – 299 38 82
RegioBank
Bij diefstal of verlies bankpas
Nederland 0800 – 0313
Buitenland +31 30 – 283 53 72
Mastercart +031 30 – 283 55 55
U heeft schade. Wat nu?
Wanneer u schade heeft of heeft veroorzaakt, dan is dat altijd vervelend. Schade kan een grote impact op u hebben.
Daarom helpen wij u hier graag mee.
Van het invullen van het schadeformulier tot het onderhouden van de contacten met alle partijen die bij de schade betrokken zijn. Wij zullen er alles aan doen om tot een goede afwikkeling te komen.
Om dit mogelijk te maken, is het belangrijk om te weten wat wij van u verwachten.
Om de schade goed en snel af te handelen, is het belangrijk dat wij over alle benodigde informatie beschikken. Hoe sneller wij alles compleet hebben, hoe sneller wij de schade kunnen afhandelen.
1. Meld de schade zo volledig en snel mogelijk bij ons.
2. Voorkom dat er meer schade ontstaat.
3. Is er sprake van een strafbaar feit? Doe dan direct aangifte bij de politie.
4. Verzamel zoveel mogelijk nota’s van de gestolen of beschadigde spullen.
5. Vraag offertes aan voor het herstel van de schade zodat u weet wat repareren ongeveer kost.
De schade- behandelaars van Bolk Assurantiën
Telefoon: | 0541 – 66 25 65 (tijdens kantooruren) |
WhatsApp: | 06 – 57 95 46 05 |
Mobiel Renzo: | 06 – 20 30 18 36 (buiten kantooruren) |
Email: | schade@bolkassurantien.nl |
Internet: | www.bolkassurantien.nl/schademelden |
Schade invulformulier
Vul hier uw schadeformulier in en klik op versturen. Wij zullen dan spoedig contact met u opnemen.
(Graag alle velden invullen)
Download hier uw:
> Algemene schadeformulier
> Europees schadeformulier
> Motorrijtuigen invulformulier
Schade tijdens uw vakantie?
Heeft u schade, pech onderweg of een ziekenhuisopname?
Bel altijd de alarmcentrale van uw reisverzekering. Zij zijn 24/7 bereikbaar.
Diefstal of vermissing
Doe altijd aangifte bij de plaatselijke politie. Dus ook in het buitenland. Als dat niet kan, meldt u dan de schade bij de reisleiding of bij de beheerder van uw tijdelijke verblijf. Bewaar het bewijs van aangifte goed. Deze heeft u nodig bij het melden van uw schade. Bel ons voor verdere afhandeling en tips. Buiten kantooruren belt u met de alarmcentrale van uw reisverzekering. Zij zijn 24/7 bereikbaar.
Annulering van de reis
Voortijdig? Bel of app ons. Tijdens de vakantie? Bel de alarmcentrale van uw reisverzekering. Zij zijn 24/7 bereikbaar.
Bij verlies of diefstal van uw bankpas
Neemt u dan zo snel mogelijk contact op met de bankpassenmeldcentrale om misbruik te voorkomen. Uw pas wordt dan onmiddellijk geblokkeerd.
De centrale is 24/7 bereikbaar.
U belt hiervoor naar 0800-0313.
Vanuit het buitenland belt u naar +31 30 – 283 53 72.
Mastercard: +31 30 – 283 55 55
U kunt uw RegioBank betaalpas ook via Internet Bankieren en Mobiel Bankieren blokkeren.
Problemen met de RegioBank wereldpas in het buitenland
Als u door problemen met uw RegioBank wereldpas in het buitenland contant geld nodig heeft, dan kunt u telefonisch contact opnemen met RegioBank op telefoonnummer: +31 30 219 6870 (24 uur bereikbaar)
Noodnummers maatschappijen en RegioBank
Aegon Schade service
Nederland 088-344 00 00
Buitenland +31 88 344 00 00
Nationale Nederlanden Travel care alarmcentrale
Nederland 070–314 75 75
Buitenland +31 70 314 75 75
Unigarant
Nederland 088-299 38 82
Buitenland +31 88 299 38 82
RegioBank
bij verlies op diefstal bankpas
Nederland 0800 – 0313
Buitenland +31 30 – 283 53 72
Mastercard +31 30 – 283 55 55