Schade melden

Schade melden

Heeft u schade? Wij helpen u graag!

U heeft schade. Wat nu?

Wanneer u schade heeft of heeft veroorzaakt, dan is dat altijd vervelend. Schade kan een grote impact op u hebben. 
Daarom helpen wij u hier graag mee.
Van het invullen van het schadeformulier tot het onderhouden van de contacten met alle partijen die bij de schade betrokken zijn. Wij zullen er alles aan doen om tot een goede afwikkeling te komen.

Om dit mogelijk te maken, is het belangrijk om te weten wat wij van u verwachten.

Om de schade goed en snel af te handelen, is het belangrijk dat wij over alle benodigde informatie beschikken. Hoe sneller wij alles compleet hebben, hoe sneller wij de schade kunnen afhandelen.

1. Meld de schade zo volledig en snel mogelijk bij ons.
2. Voorkom dat er meer schade ontstaat.
3. Is er sprake van een strafbaar feit? Doe dan direct aangifte bij de politie.
4. Verzamel zoveel mogelijk nota’s van de gestolen of beschadigde spullen.
5. Vraag offertes aan voor het herstel van de schade zodat u weet wat repareren ongeveer kost.

De schade-behandelaars van Bolk Assurantiën

U kunt uw schade rechtstreeks melden bij onze schadebehandelaar, via telefoon, WhatsApp, email
of via ons schade invulformulier.

Contact algemeen

Telefoon: 0541 – 66 25 65 (tijdens kantooruren)
WhatsApp:
06 – 57 95 46 05
Mobiel Renzo: 06 – 20 30 18 36 (buiten kantooruren)
Email:schade@bolkassurantien.nl
Internet:www.bolkassurantien.nl/schademelden

Noodnummers verzekeraars en RegioBank

Aegon Schade service

088 – 344 00 00
Buitenland +31 88 – 344 00 00

Nationale Nederlanden Travel care alarmcentrale 

070 – 314 75 75 
Buitenland +31 70 – 314 75 75

RegioBank
Bij diefstal of verlies bankpas

030-2196 870
Buitenland +31 88-3855 372

U kunt uw RegioBank betaalpas ook via Internet- en Mobiel Bankieren blokkeren.

Mastercard
 
Mastercard +031 30 – 283 55 55

Geen cent meer op zak?
Dan kunt u contant noodgeld aanvragen via +31 30-2196 870

Schade tijdens uw vakantie?

Heeft u schade, pech onderweg of een ziekenhuisopname? 
Bel altijd de alarmcentrale van uw reisverzekering. Zij zijn 24/7 bereikbaar.

Diefstal of vermissing
Doe altijd aangifte bij de plaatselijke politie. Dus ook in het buitenland. Als dat niet kan, meldt u dan de schade bij de reisleiding of bij de beheerder van uw tijdelijke verblijf. Bewaar het bewijs van aangifte goed. Deze heeft u nodig bij het melden van uw schade. Bel ons voor verdere afhandeling en tips. Buiten kantooruren belt u met de alarmcentrale van uw reisverzekering. Zij zijn 24/7 bereikbaar.

Annulering van de reis
Voortijdig? Bel of app ons. Tijdens de vakantie? Bel de alarmcentrale van uw reisverzekering. Zij zijn 24/7 bereikbaar.

Schade invulformulier

Vul hier uw schadeformulier in en klik op versturen. Wij zullen dan spoedig contact met u opnemen.
(Graag alle velden invullen)

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.