De huidige ‘oude’ RegioBank app wordt in de nabije toekomst niet meer ondersteund, daarom zult u moeten overstappen naar de ‘vernieuwde’ RegioBank app.
RegioBank heeft daarvoor de overstapbegeleiding geïntroduceerd om het u zo makkelijk mogelijk te maken. Hieronder staat uitgelegd hoe u de nieuwe RegioBank app installeert.
Hoe activeer je de RegioBank app?
Om de RegioBank app te kunnen gebruiken, moet je eerst de app activeren. Zorg ervoor dat je eerst onderstaande gedaan hebt.
- Download de app via de Google Play Store en Apple App Store.
Let op: met deze links download je de nieuwe RegioBank app. Heb je de oude RegioBank app op je telefoon staan? Gebruik dan de Overstapbegeleiding door de oude app te starten. - Check vervolgens of het e-mailadres en telefoonnummer wat wij van je hebben nog kloppen: hier versturen we namelijk de beveiligingscodes heen bij het installeren. Je kunt dit controleren in Mijn RegioBank bij ‘Zelf regelen’ > ‘Contactgegevens’.
- Leg daarnaast deze spullen klaar: je betaalpas en je telefoon of tablet. Let op: heb je nog geen betaalpas ontvangen? Wacht dan tot je die in huis hebt.
Ga vervolgens door met onderstaande stappen.
Stap 1: type klant kiezen
Kies in het scherm ‘type klant’ ‘aanmelden als een particuliere klant’. Ben je een zakelijke klant? Lees dan hier verder.
Stap 2: voorwaarden accepteren
Je kunt de RegioBank app alleen gebruiken als je de voorwaarden hebt geaccepteerd.
Stap 3: pincode instellen
Kies een vijf-cijferige pincode voor je RegioBank app. Je kunt deze later nog aanpassen onder ‘Zelf regelen’.
Stap 4: Registreren
Je kunt nu je RegioBank app activeren met je digipas of betaalpas of je Naam, Adres en Woonplaats.
Let op: gebruik alleen je eigen digipas of betaalpas en niet van een ander.
Vragen?
Wanneer u vragen heeft of de installatie van de ‘vernieuwde’ app niet goed verloopt dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Telefoon: 0541-662565
Nel, Marion of Luca helpen u graag verder.
Bron: RegioBank