< terug naar overzicht

Veiligere mobiele pincode


Veiligere mobiele pincode: registreer voor 9 september
Uw mobiele pincode in de Mobiel Bankieren app is nog veiliger geworden. Registreer wel voor 9 september uw beter beveiligde mobiele pincode. Anders kunt u de app niet meer gebruiken met uw huidige pincode.
Heeft u vragen voor de Helpdesk Internet Diensten over Mijn RegioBank, uw digipas of digicode? Het telefoonnummer van de Helpdesk Internet Diensten is 030 – 291 42 90.

Veiligere mobiele pincode
Door het gebruik van de laatste technieken voor encryptie en veiligheid in de app kunt u nu méér geld overboeken. Handig, want dan heeft u uw digipas bijna niet meer nodig.

– Tot € 25.000 overboeken met de mobiele pincode Uw daglimiet stelt u nog steeds zelf in. Het bedrag is nu maximaal € 25.000. Dat was € 1.000.
– Geen verschil meer tussen bekende en onbekende rekeningen. Ook overboeken naar onbekende rekeningen kunt u nu standaard met uw mobiele pincode doen. Dat moest eerst met uw digipas.

Registreer voor 9 september opnieuw uw mobiele pincode
Iedereen gaat over naar de beter beveiligde mobiele pincode. Om uw veiligere pincode te gebruiken, is het wél nodig om eenmalig uw mobiele pincode opnieuw te registreren met uw digipas of digicode. Zo kan de nieuwe techniek in de app veilig en versleuteld geactiveerd worden. Heeft u de beter beveiligde mobiele pincode nog niet geactiveerd? Doe dit dan voor 9 september:

– Ga naar ‘Instellingen’ en ‘Inloggen en limieten’.
– Kies daar ‘Mobiele pincode opnieuw registreren’. U bevestigt uw nieuwe code met uw digipas of digicode.

Goed om te weten
U kunt de nieuwe code alleen registreren in de nieuwste versie van de app. Gebruikt u de app ook op andere toestellen? Of die van uw kinderen? Denk er dan aan om het daar ook te activeren.

Twijfelt u of u de veiligere mobiele pincode gebruikt?
Weet u niet of u veiligere mobiele pincode nu wel of niet werkt in uw app? Dat kunt u heel makkelijk nakijken:

– Ziet u bij uw instellingen in de app het cijfer 1 in rood staan? Dan moet u daar uw mobiele pincode nog opnieuw registreren.
– Als u de daglimiet in de app kunt instellen tot € 25.000 dan weet u dat uw veiligere pincode actief is. U controleert het bij ‘Instellingen > Inloggen en limieten > Daglimiet wijzigen > Mobiele pincode’.

Als u niet opnieuw registreert
Wacht u met registreren tot na 9 september? Dan kunt u de app niet meer gebruiken met uw huidige pincode. U moet zich dan weer opnieuw aanmelden met uw digipas of digicode. Dat kunt u dus beter voor zijn.

Heeft u nog vragen?
Neemt u dan gerust contact met ons op. Dit kan via telefoonnummer 0541-662565 of email info@bolkassurantien.nl
Natuurlijk kunt u ook even binnenlopen!