< terug naar overzicht

RegioBank al vier jaar hoogste waardering in onderzoek Consumentenbond!

In het jaarlijkse panelonderzoek van de Consumentenbond (juli 2020) onder 11.000 consumenten beoordeelden klanten RegioBank met een 9,4 voor algemene tevredenheid. Ook op de andere onderdelen werd RegioBank -al vier jaar op rij- als beste beoordeeld.

In het onderzoek van de Consumentenbond wordt het belang van persoonlijk klantcontact benadrukt. Hoewel de meeste klanten niet zo vaak contact met hun bank hebben, blijkt dat er toch regelmatig een kantoor bezocht wordt. Vaak voor een vraag of advies over een product, zoals een spaarrekening, hypotheek of verzekering.

Dát is precies de reden waarom RegioBank het belangrijk vinden dat hun adviseurs fysiek dichtbij de klant zitten.

De Cijfers

Prijzenslag

Natuurlijk is RegioBank blij en trots dat het hun gelukt is om samen met hun Zelfstandig Adviseurs zo’n hooggewaardeerde dienstverlening te bieden. Maar ze vinden het minstens zo belangrijk dat ze deze waardering ook vast (blijven) houden. Daarom zetten ze al jaren alles op alles om het serviceniveau vast te houden en waar mogelijk te verbeteren. Dat onze klanten dit ook zo ervaren, blijkt uit de klanttevredenheidsprijzen die ze de afgelopen jaren wonnen:

  • In 2016 en 2017 werd RegioBank verkozen tot Meest klantgerichte bank (CC DNA award)
  • In 2018 beoordeelden klanten RegioBank met het hoogste cijfer, een 9,2 (panelonderzoek Consumentenbond)
  • In 2017 en 2019 werd RegioBank verkozen tot Klantvriendelijkste bank (SAMR award) en Beste bank van Nederland (Consumentenbond)
  • In 2016, 2017, 2018 en 2019 beoordeelden klanten RegioBank met het hoogste cijfer (panelonderzoek Consumentenbond)

Kennismaken met RegioBank?

Bel, mail, app of kom langs. U bent van harte welkom!

Bolk Assurantiën, zelfstandig adviseur van RegioBank
Annemarie Roetgerink
Nel Haarman
Marèll Engbers

Bron: RegioBank