Wij zijn altijd bezig met het verbeteren van onze producten. Klantvragen, nieuwe ontwikkelingen én ervaringen: die pakken we actief op. Zo hebben we nu diverse aanpassingen gedaan in onze reisvoorwaarden, waaronder:
- Annulering als gevolg van een pandemie is niet verzekerd met de allriskdekking, zoals nu ook al geldt voor het coronavirus. Zo kunnen we klanten de beste kwaliteit en service blijven bieden, óók in de toekomst. Bij de basisdekking waren pandemieën al niet verzekerd. Dus voor klanten met de basisdekking verandert er op dit onderdeel niets.
- We hebben de term ‘onvoorziene bijzondere omstandigheid’ verduidelijkt. Hier kregen we vragen over, bijvoorbeeld rondom het coronavirus. Wanneer is iets ‘onvoorzien bijzonder’? We geven een toelichting in de voorwaarden.
- De aanvullende module Zakenreis is aangepast, zodat klanten precies weten wat wel en niet verzekerd is.
De dekking voor autohulp geldt voor álle motorrijtuigen. Dus niet meer alleen voor auto’s. Wel zo prettig!